maandag 16 december 2013

Een randje (of twee) per week.....

Ja, ik ben overstag! Gelijk al dacht ik, oh wat een leuk project! Ik liet het mijn DD Julia zien wat Simone en Annelies van plan zijn en zij zei gelijk, Oh mam, mag ik meedoen. Ja, toen was het bij mij gelijk ook klaar. Tuurlijk meid, doen we dat gezellig met z`n tweeën. Leuk, band besteld (is inmiddels binnen) en nu zijn we nog wat over de kleuren aan het dubben. Gelukkig hebben we daar nog even tijd voor, want het project begint 4 januari. Annelies heeft veel schoollapjes, waar allemaal leuke randjes op staan. Deze hebben zij verzameld en mogen wij ze een jaar lang gaan borduren. Op het blog randjeperweek.blogspot.nl kun je lezen hoe en wat. Bij mij bestond de liefde voor schoollapjes al, maar mijn DD Julia is, sinds ik een paar schoollapjes met haar naam erin op de kop heb getikt, ook besmet. Dit zijn ze, ze kwamen volgens de verkoopster uit België.

En dit zijn nadenlapjes (denk dat ze zo heten, weet het niet zeker), van dezelfde school denk ik.


En deze komt van de St. Maria school.
Nou we hebben er zin in! We kunnen eigenlijk niet meer wachten...maar dat zal toch wel moeten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten