dinsdag 29 januari 2013

Clover Yo-yo makers en Kanzashi flower makers 20 % korting

Deze week zijn de Clover Yo-yo makers en Kanzashi flower makers in de aanbieding. Op alle maten en soorten ontvang je 20 % korting. De actie is geldig tot en met zondag 3 februari. Vrijdag 1 februari kun je alle soorten en maten uit proberen tijdens de Quiltkoffer inloop Bee! Hier geldt de korting dan natuurlijk ook!
Ik heb zelf dit tasje al eens gemaakt. Heel simpel, maar de kleurtjes maken het leuk. Hiervoor gebruikte ik de Yo-yo maker Large (klikkerdeklik). Je kunt er nog meer leuke creatieve dingen mee doen. Ik zal proberen van de week een aantal creaties te laten zien.

2 opmerkingen:

  1. Jij begrijpt natuurlijk allang, dat ik morgen en vrijdag kom bee-en, kwekken en lekkerbekken en waarschijnlijk ook kopen wat ik nog niet heb aan yo-yo's, al is dat niet zo heel veel meer :>)
    Gezellig hoor. Tot morgen, 13:00 uur!

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga proberen vrijdag even aan te wippen. Het is hier op het moment ziekenboeg :-((
    Oant freed

    BeantwoordenVerwijderen