zondag 30 december 2012

Wintersale!


De Wintersale in mijn webwinkeltje de Quiltkoffer is begonnen! Tot en met zondag 6 januari zijn alle stoffen afgeprijsd met kortingen van 10 tot en met 50 %. Tijdens de Wintersale hoef je ook geen verzendkosten te betalen (dit geldt voor alle produkten). Als je vrijdag tijdens de Quiltkoffer Inloop Bee in Oosternijkerk of zaterdag in het Atelier de Quiltkoffer in Dokkum persoonlijk langs komt, ontvang je ook nog eens 10 % korting op alle andere produkten in mijn winkeltje!
Veel plezier met de Wintersale en alvast een knallend begin en de beste wensen voor het nieuwe jaar!
Groetjes van Jellie

2 opmerkingen:

  1. Vrijdag moet ik werken(hoe zou het ook anders), maar ik kom zaterdag in je atelier!!
    Een goede jaarwisseling en de beste wensen voor 2013!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, zie ik je dan! Jullie ook een goede jaarwisseling en dat het een gezond en gelukkig 2013 mag worden!
    Groetjes van Jellie

    BeantwoordenVerwijderen