dinsdag 4 december 2012

Quiltkoffer inloop Kerst Bee?

Aanstaande vrijdag is er weer de Quiltkoffer inloop Bee in het Lokaal in Oosternijkerk. Sinterklaas is dan weer vertrokken naar Spanje en is het tijd om ons klaar te maken voor de kerstdagen. Om vast wat in de kerst sferen te komen is het vrijdag mogelijk om een klein kerstworkshopje te doen. Je hoeft je niet aan te melden, je kunt gewoon lekker langs komen als je zin hebt. Ik heb een materiaal pakketje klaar staan, de kosten hiervan zijn € 5,00.
De Bee is van 10.00 tot 17.00 uur. Het adres is Foeke Sjoerdstrjitte in Oosternijkerk.
Mijn winkeltje is ook aanwezig.
De koffie en thee met wat lekkers staat klaar!
Tot vrijdag?

Voordat de Sint weer naar huis gaat wil ik hem nog wel even bedanken voor dit leuke Kilt kadootje. Hij heeft erg zijn best gedaan om de letter Q te pakken te krijgen, maar dit lukte maar niet. Toen heeft hij dat op zijn eigen creatieve manier opgelost. Bedankt Sinterklaas!

2 opmerkingen:

  1. ik geloof dat het me vrijdags niet meezit! Als jij vrijdags inloop of open atelier hebt moet ik meestal werken. En afgelopen vrijdag was ik ziek :-((
    Maar het moet toch een keer lukken om langs te komen zou je zeggen toch?
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen