vrijdag 24 augustus 2012

Uitnodiging opening atelier de Quiltkoffer!


Eindelijk is het zover....mijn atelier is bijna klaar om aan jullie te laten zien! We (DH en ik) hebben de laatste maanden hard gewerkt om het zover te krijgen. Omdat ik het quiltseizoen altijd begin met een quiltthee en ik sinds dit jaar, op de eerste vrijdag van de maand een Bee organiseer, wou ik dit maar combineren met de opening van mijn atelier!

Ik wil jullie graag uitnodigen voor de opening van mijn atelier de Quiltkoffer op vrijdag 7 en zaterdag 8 september!
Jullie kunnen op èèn van deze dagen langs komen, om mijn atelier eens te bekijken. Er is natuurlijk koffie, thee en wat lekkers. Jullie kunnen ook gezellig komen beeën (correct nederlands?). En mijn winkeltje is natuurlijk ook aanwezig. 

Als je belangstelling hebt om een quiltcursus te volgen, kan ik je deze dagen hierover ook informeren.

Beide dagen is het atelier open van 10.00 tot 17.00 uur.

Het adres is: De doorvaart 7-4, 9101 RE, Dokkum (industrieterrein Hogedijken)

Ik hoop dat jullie allemaal komen, want ik ben supertrots op mijn atelier!

6 opmerkingen:

  1. Alvast heel hartelijk gefeliciteerd met de a.s. opening van je atelier. Een beetje erg ver weg voor mij, anders zou ik zeker komen, maar ik lees wel op de blogs van andere dames hoe het zal zijn. Fijn weekend wenst je Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zou ik graag je atelier willen zien. Maar ook voor mij is het wel heel ver weg, zeeland en Dokkum. Maar als wij een keer een paar dagen in de buurt zijn hoop ik zeker een keer je atelier en winkel te bezoeken. Fijne dagen alvast op 7 en 8 september. Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kom zeker bij je langs Jellie! Op loopafstand wat wil ik nou nog meer;-))
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. he ..verdorie! nu heb ik de opening gemist, lees het nu net :( had nog net gekund uit werk vanmiddag, nou ja weet je te vinden, kom vast eens binnenwippen samen met mijn healewiese suske ;)
    en natuurlijk van harte met de opening!

    liefs Anna.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel succes met de opening van je atelier. Wou dat ik het lef had zoiets te doen.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel succes met je big atalier! Groetjes carina

    BeantwoordenVerwijderen