zaterdag 14 april 2012

Oh...en voor je het weet is het alweer voorbij!

Afgelopen donderdagavond was de slotavond van mijn quiltgroepen. Het was ontzettend gezellig (ongeveer 50 kwebbelende vrouwen met dezelfde ziekte) en we hebben weer prachtige quilts gezien. Mijn vader Bram Veldtman heeft weer foto`s gemaakt. Hij heeft er snel een paar naar me toegemaild. De rest komt volgende week.
Even een impressie van de pauze.
Mijn jongste dochter Lotte (quiltster in spè?) wou ook graag haar werk in uitvoering laten zien!
We hadden natuurlijk eerst show en tell. En daarna gingen we aan het werk met een speldenkussentje. We hebben het natuurlijk niet afgekregen, maar iedereen ging vol ideeën weer naar huis. Ik heb het speldenkussentje op een houten klos gelijmd, maar met die klossen kun je nog veel meer doen natuurlijk. Vorige week zag ik bij Bep ook al zo`n leuk idee voor een speldenkussen om een klos. Nog snel een lapje om een klos gespannen. Dat is zo leuk! Door wat ideeën te laten zien en dat iedereen dan laaiend enthoisiast is. Prachtig!

Nog een aantal lessen in Leeuwarden en dan is het les seizoen voor mij eerst even gedaan. Heb ik lekker de tijd om weer wat uit te werken en voor te bereiden.

2 opmerkingen:

  1. Het was een zeer geslaagde avond, Jellie!
    Groetjes!

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helaas, C. was jarig..Volgend jaar beter toch?
    Ben benieuwd naar de foto's van je vader kan ik toch even mee genieten!
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen