woensdag 29 februari 2012

Give Away!

Ja, het is weer eens tijd voor een Give Away! Mijn webshopje de Quiltkoffer is al weer twee jaar op het web aanwezig. De afgelopen twee jaar zijn voorbij gevlogen. Sinds afgelopen seizoen hebben jullie de shop ook al eens op beurzen kunnen treffen en de reacties waren erg leuk! Om het twee jarig bestaan met jullie te vieren organiseer ik een Give Away. Een dubbele eigenlijk. Ik heb hier nog een leuk speldenkussen staan, dat hier bij mij in een hoekje stoffig staat te worden. Maar waar ik iemand vast een groot plezier mee kan doen.


En ik snij altijd het eerste stukje van een nieuwe rol stof af en bewaar deze. De scrap bag is nu vol en kan daarom verloot worden.
Deze stroken zijn natuurlijk zeer geschikt voor onze huisjes (Uhh, die van mij zijn nog steeds in bouwvergadering!).

Wil je in aanmerking komen voor 1 van deze twee Give away, dan kun je tot en met maandag 5 maart een reactie achterlaten. Ik stop jullie namen in de koffer en dinsdag zal ik hier twee namen uit pikken. De eerste krijgt het speldenkussen en de tweede de scrapbag.

Zoals jullie zien heb ik nog niet zoveel volgers, dus je mag je hier best voor aanmelden ;-)

40 opmerkingen:

  1. ik ga je volgen en ik zou ook graag meedingen met de Give Away voor de huisjes, leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met het 2-jarig bestaan van de webwinkel. Ik heb jullie nog niet zo lang geleden "ontdekt" , en kom nu regelmatig even langs om hier rond te snuffelen.
    De lapjes die ik een poosje terug heb besteld zijn prachtig. Veel succes verder met De Quiltkoffer.
    Groetjes, Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, ik heb me aangemeld als volger, dus dat is er weer ééntje extra. Natuurlijk doe ik ook graag mee aan de give away, als kleine aannemer heb ik natuurlijk het liefst bouwmaterialen voor mijn huizen ..... Succes met je webwinkel. Mocht ik ooit in de buurt komen van Oosternijkerk, dan kom ik zeker aan.

    Succes,

    Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind het altijd weer knap als iemand zijn best doet om van haar hobby haar werk maakt. Fijn dat het goed gaat gefelicteerd dus met twee jaar feest en natuurlijk meld ik me aan als volger en vind ik het altijd helemaal leuk om iets door de brievenbus te krijgen, op naar tig jaar creatief fun groetjes carina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je tweede verjaardag van je blog.
    Leuke give away waar ik heel graag aan mee doe.
    Veel plezier verder en groetjes Elza.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van Harte Gefeliciteerd Jellie, met de tweede verjaardag van je webwinkel. Knap hoor, zoals je het doet! En het succes heb je meer dan verdiend! Dat je nog heel lang heel veel plezier mag beleven aan je hobby en je winkel, wens ik je van harte toe.

    De Give Away vind ik erg leuk, wil graag meeloten, maar dan eigenlijk enkel voor het speldenkussen, want daar ben ik weg van en dat zal bij mij, in tegenstelling tot de scraps, altijd wel van pas komen.

    Groetjes!

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allereerst: nog vele jaren toegewenst! Een hele mijlpaal. En heerlijk als lapjes gewoon je WERK zijn. :-) Die mand ziet er heerlijk gevuld uit met scraps. Dus ik doe graag mee aan de give-away. De winnaar heeft gelijk samples van waarschijnlijk veelal nog verkrijgbare lapjes. Dat helpt voor het bijbestellen van favoriete lapjes. :-)

    Hartelijke groet, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je 2e jaar, wat een schattig en zeer origineel speldenkussen, graag doe ik mee met je give-away. Succes met het trekken van de winnaars.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met deze mijlpaal. Wat een eluke Give away. Ik doe graag mee.
    Groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd hoor met het twee jarig bestaan van je webwinkel. Graag ding ik mee voor de scrapbag voor mijn huisjes. Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ook van mij gefeliciteerd!!!! en ik wil ook graag een gokje wagen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jeetje, 2 jaar alweer... Gefeliciteerd, en nog vele mooie jaren erbij! En wat een superleuke giveaway, ik waag graag een kansje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. give aways, zijn altijd leuk, dus ik doe graag mee.
    gefeliciteerd metj e 2 jarige jubileum en nog vele jaren erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zie je vandaag voor het eerst en ben meteen volger geworden. Leuke winkel heb je! Gefeliciteerd met je mijlpaal en graag doe ik mee met de give away. Ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd, lekker van genieten Jellie. Nog een aantal weekjes en dan zien we elkaar weer!!

    Liefs Babette.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. piep

    proficiat met je 2 jarig bestan meid

    en ik doe zeer graag mee met je give away

    knuf quiltingmieke

    culipatch.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat ben ik fflieft op het speciale quilterskopje en ook de scrapbag is niet te versmaden!! Maar in de eerste plaats natuurlijk gefeliciteerd met je goedlopende quiltkoffer en nog vele fijne jaren op internet.
    Stoffige groetjes Sunny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leukerdjes allebei! En gefeliciteerd, al 2 jaar! Heel veel succes met de komende 30!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi, gefeliciteerd met je twee jarig bestaan.Dat het succes mag blijven.
    Ook ik wil graag in de verlotingskoffer>

    Quiltgroetje
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. gefeliciteerd met je 2 jarig bestaan , en heel veel succes met alles .
    graag wil ik mijn naam ook in de koffer ,

    vriendelijke groet joke
    en een fijne dag gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  21. gefeliciteerd!
    twee jaar alweer...ik weet nog dat ik je blog voor het eerst las, toen had je geloof ik net je 1 jarig bestaan gevierd!
    fijne dag,

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd met het jubeleum. ik weet nog wel dat je begon. Wat gaat de tijd toch snel. Neem er maar een gebakje op.

    hendrickje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Van harte met je 'verjaardag. Ook ik wil graag meedingen in je give away.
    Groet Tonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik lees al een tijdje mee en wil je van harte feliciteren met het 2 jarig bestaan van het blog. Natuurlijk doe ik graag mee met de give away.
    Groetjes, Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd met je jubileum. en doe graag mee met de give-away
    grpet
    Djoekie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd Jellie, alweer 2 jaar... Wat gaat die tijd snel hé?!
    Ik heb je speldekussen altijd al leuk gevonden, dus ik doe graag mee!
    Ik moet morgen werken, dus ik kan helaas weer niet langs komen :-((

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd met jullie twee jarig bestaan en wat een leuke verrassing winnen zal ik wel niet maar een idee voor een leuk speldenkussen is al gewonnen!!!

    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd. Zo af en toe kom ik in je blog en als klant in je webwinkeltje op bezoek. Een leuke verrassing winnen is nooit weg.
    groeten Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Van harte met je twee jarige bestaan, ik doe graag mee aan je Give-Away. En ga nu in je webwinkel kijken, want dat is voor mij nieuw.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. gefeliciteerd met het tweejarig bestaan en dat er vele mogen volgen. Ik doe graag mee aan de give-away. Hoewel ik wel een beetjes ver weg woon waarschijnlijk.
    Gr Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gefeliciteerd met je tweede verjaardag en wat lief dat je dan voor Sinterklaas gaat spelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hallo Jellie,

    gefeliciteerd! Ik heb je kraampje in Zwolle bezocht, helaas jou niet gezien (wel je DH?) Veel succes met je winkeltje, en natuurlijk ga ik voor de scraps om nóg meer huisjes van te kunnen bouwen!

    Groetjes Jeanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. 2 jaar alweer, waar blijft de tijd......

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Gefeliciteerd en succes voor de komende jaren! Leuke give away trouwens, doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Gefeliciteerd en wat een leuke give away, ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Gefeliciteerd met je twee-jarig jubileum, dat er maar heel veel mogen volgen!
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Gefeliciteerd. Net een mail van je gekregen, dat mijn bestelling onderweg is. En ik wil wel meedingen naar de giveaway
    groet
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Gefeliciteerd met je jubileum !!!
    Ik doe graag mee voor de scraps !
    Groetjes,Aat

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat vliegt de tijd!! Als ik zo snel kon gaan als de klok kon ik meer mij je bestellen! Wat een super leuk speldenkussen! Wat is de reden dat je altijd een reepje van een rol bewaard? Ik wens iedereen geluk met deze dubbele give away! Wanneer krijgen wij te horen wie de gelukkigen zijn? Patchem, Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  40. gefeliciteerd met je jubileum,en wat een superleuk speldenkussen.
    ik doe heel graag mee met je give away.

    groetjes ada

    BeantwoordenVerwijderen