zaterdag 31 december 2011

Happy new year!

Nou de kalkoen is gelukt hoor! Helaas vergeten (hoe zal het ook anders, goed voornemen misschien!) om hem op de foto te zetten, maar hij zag eruit als een plaatje! Iedereen vond hem lekker!
Ik wil iedereen via deze weg alvast een gelukkig nieuwjaar toewensen! En dat het voor iedereen maar een vrolijk, gezond en creatief (huisjes) jaar mag worden.
Aankomende week beginnen we met de Quiltkoffer het jaar knallend met kortingen van 15 tot 50 % op alle quiltstoffen. En geen verzendkosten deze week! De korting geldt tot en met 8 januari 2012.

1 opmerking:

  1. Jij ook een gelukkig nieuwjaar, ik heb je op mijn blog gezet! Ik zie nu dat je die van mij ook bij jou hebt gezet!!!
    Mooi boek trouwens van die New English paper piecing!!!
    Zie je over ongeveer 100 dagen, ;-))
    Groetjes Babette.

    BeantwoordenVerwijderen